CONCURS MUNCITOR

Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022

A) Gradinita cu P.P. nr. 8 Vaslui, cu sediul în VASLUI, str. Str. Penes Curcanu nr. 1, judetul Vaslui, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie

2. Denumirea postului: muncitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată.

3. Numărul de posturi: 1 post- ½ normă (4 ore pe zi – 20 ore pe săptămână)

B) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/08.11.2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

NOTĂ:

  • Modelul orientativ al adeverinței menționate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la Hotărârea nr. 1336/28.10.2022

  • Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.

  • Copiile de pe actele prevăzute se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea ,,conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.

  • Persoanele cu dizabilități au dreptul de a participa la concursurile de angajare pentru ocuparea funcțiilor contractuale pentru care îndeplinesc condițiile generale și specifice de participare stabilite la art. 15 din prezenta hotărâre.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei, tel: 0726.144.066, persoană de contact: Costrăşel Mădălin Ciprian, email: gradinitanr8vaslui@yahoo.com.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 19.06.2024, ora 14:00, la sediul instituţiei.

C) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

D) Condiţii specifice de participare la concursul de Muncitor:

  • nivelul studiilor – studii medii cu /sau fără diplomă de bacalaureat;
  • vechime în muncă sau ȋn specialitate de minim 2 ani;
  • abilități de relaționare-comunicare cu întreg personalul unității de învățământ;

  • disponibilitate de program 06.00 – 14.00;

  • constituie avantaj curs de calificare pentru meseria de fochist sau dovada ca urmeaza un curs de calificare pentru aceasta meserie si domiciliul in localitate.

Condiții eliminatorii:

  • Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

  • Certificat de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulteriare;

  • Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

E) Bibliografie de concurs pentru postul de Muncitor:

  • Legea nr. 319/2006 referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 307/2006 republicată, referitoare la aparare impotriva incendiilor; ORDINUL NR. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din unităţile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna şi recreerea copiilor şi tinerilor;
  • Legea 53/2003 Actualizată – Codul Muncii,Răspunderea Disciplinară;
  • ORDIN nr. 1.761 din 3 septembrie 2021pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia;
  • Legea nr.477/2004 codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice.

F) Tematica de concurs pentru postul de Muncitor:

  • Reguli de efectuare a curățeniei;
  • Noțiuni fundamentale de igienă;
  • Reglementări privind securitatea muncii;
  • Norme generale de conduită profesională a personalului contractual;
  • Reglementări privind securitatea și sănătatea în muncă.

Tematica de concurs pentru postul de Muncitor:

  • Aplicarea normelor de sănătate şi securitate în muncă.

  • Norme de zidărie/electrică/instalații sanitare/lăcătușerie.

  • Clasificarea construcţiilor/instalațiilor sanitare/instalațiilor electrice.

  • Materiale pentru mortare, betoane, instalații sanitare/electrice (descriere şi utilizare).

  • Lucrări de lăcătuşerie mecanică de întreţinere/ instalații sanitare și electrice.

  • Executarea lucrărilor de sudură şi lăcătuşerie// instalații sanitare și electrice.

  • Exploatarea, întreţinerea şi repararea instalaţiilor şi echipamentelor electrice, sanitare, mobilier, clădiri etc.

  • Defecţiuni, incidente, avarii la instalaţii electrice, sanitare, de încălzire etc

Atribuţiile prevăzute în fişa postului.

Obligaţiile salariaţilor conform Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor.

Obligaţiile salariaţilor conform Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006.

Proba interviu:

– în cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

– abilităţi şi cunoştinţe impuse de post;

– motivaţia candidatului;

– comportamentul în timpul serviciului, seriozitate, iniţiativă si receptivitate.

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Publicarea anunţului

05.06.2024

Data limită de depunere a dosarelor

19.06.2024

12.00

Selecţia dosarelor

19.06.2024

15.00

Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor

19.06.2024

16.00

Termen depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor

20.06.2024

10.00

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

20.06.2024

16.00

Proba scrisă

21.06.2024

10.00

Afişarea rezultatelor de la proba scrisă

21.06.2024

16.00

Termen limită depunere contestații la proba scrisă

25.06.2024

12.00

Afișarea rezultatelor la contestații referitoare la proba scrisa

25.06.2024

16.00

Proba practică

26.06.2024

10.00

Afişarea rezultatelor la proba practică

26.06.2024

14.00

Termen limită contestații proba practică

27.06.2024

12.00

Afișarea rezultatelor la contestații la proba practică

27.06.2024

15.00

Afişarea rezultatelor finale

28.06.2024

16.00

Concurs

 Grădinița cu P.P. Nr. 8 Vaslui, str. Peneș Curcanu nr. 1, scoate la concurs, pentru data de 22.12.2022, un post de administrator patrimoniu, perioadă nedeterminată.

Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:

Proba scrisă: 22.12.2022, orele 09.00-11.00, la sediul instituției

Proba de interviu: 28.12.2022, ora 10.00, la sediul instituției

Data limită până la care candidaţii vor depune dosarul de concurs este 15.12.2022, ora 12.00, la sediul instituției.

Candidații trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Studii de specialitate: îndeplinirea condițiilor prevăzute de legislația în vigoare pentru funcția de inginer/subinginer, economist;
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nivel mediu
  • Abilități, calități și aptitudini necesare: bun organizator, punctualitate, simțul răspunderii;
  • Să aibă experiență și vechime de minim trei ani în activitatea administrativ-financiară;
  • Să nu fi suferit vreo condamnare (cazier judiciar);

Dosarul va cuprinde următoarele documente:

  • formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din Hotărârea 1336/2022.
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • curriculum vitae, model comun european.

Actele vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea. Dosarele care nu îndeplinesc condițiile de participare solicitate mai sus, vor fi respinse în cadrul selecției care se va organiza de către comisia de concurs.

Bibliografie:

1. LEGEA nr. 1/2011 Legea educaţiei naţionale, cu modificările și completările ulterioare;

2. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;

3. LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;

4. Legea nr.53/2003, Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;

5. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare;

 6. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţii publice

7.  H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

8.  O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;

9. LEGEA nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările si completările ulterioare; 

10. LEGEA nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările ulterioare; 

11. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, actualizata;

12. O.U.G 74/2008 privind colectarea selectivă a deșeurilor

13. Ordin OMEC Nr. 5447/31.08.2020 prinvind aprobarea Regulamentului cadru de Organizare şi functionare a unitatilor de invăţământ preuniversitar, publicat în Monitorul Oficial , Partea I, nr 827/ 09.09.2020

Tematica :

  • Organizarea şi funcţionarea unutăţilor de învăţământ preuniversitar, personalul unităţilor de învăţământ, răspunderea disciplinară a personalului;
  • Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic compartimentul administrativ-organizare şi responsabilităţi;
  • Norme privind organizarea şi efectuarea inventarierii;
  • Atribuţiile principale ale gestionarului, condiţii privind angajarea gestionarilor, răspunderea penală şi civilă a gestionarului;
  • Norme generale şi specifice de întocmire şi utilizare a documentelor financiar - contabile;
  • Elemente obligatorii pe care trebuie să le conţină documentele financiar-contabile;
  • Modul de realizare a achiziţiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  • Obligaţiile angajatorilor, obligaţiile lucrătorilor privind securitatea şi sănătatea în muncă;
  • Evenimente(comunicarea, cercetarea, înregistrarea şi raportarea evenimentelor privind securitatea şi sănătatea în muncă);
  • Comitetul de securitate şi sănătate în muncă(conf. Codului Muncii); 11. Răspunderea patrimonială conf. Codului Muncii;
  • Dispoziţii generale, obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor;
  • Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor.
  • Colectarea selectivă a deșeurilor
  • Jurisdicţia muncii conf. Codului Muncii
  • Garanţia în numerar (conf. Legii22/18.11.1969)
  • Drepturi si obligații în legătura cu primirea, păstrarea si eliberarea bunurilor materiale.
  • Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.
  • Prevederi legale privind controlul managerial intern
  • Cunoștințe de operare Microsoft Office Excel și Word (calcul tabelar, întocmire grafice, editarea texte) și să aibă cunoștințe de utilizare e-mail.
  • Instruirea lucrătorilor privind securitatea şi sănătatea în muncă si de prevenire si stingerea incendiilor.


CALENDAR  CONCURS 

29.11.2022

Publicare anunţ

29.11.-15.12. 2022

Depunerea dosarelor de către candidaţi

15.12.2022

12.00-13.00 - Selecţia dosarelor

13.00 - Afişarea rezultatelor

16.12.2022

08.00-12.00 - Depunerea contestaţiilor

12.00-13.00 - Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor

22.12.2022

09.00-11.00 - Proba scrisă

14.00- Afişarea rezultatelor

23.12.2022

08.00-14.00- Depunere contestaţii

14.00-16.00- Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor

28.12.2022

09.00-11.00 - Proba interviu

12.00 - Afişare rezultate

29.12.2022

08.00-12.00 - Depunerea contestaţiilor

13.00-14.00 - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor

14.30 - Afişarea rezultatelor finale

Relații suplimentare la sediul unității si la tel. 0763665044/0235321447. 



© 2019 GRADINITA CU P.P. NR.8 VASLUI. STR. PENES CURCANU NR.1 
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți