CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL UNITĂȚII

Membrii Consiliului de Administrație in anul școlar 2024-2025:

Prof. Manolache Delia Luminița- director- presedinte

Prof. Dudau Daniela - responsabil structură- membru

Prof. Dorneanu Emilia- membru

Andrei Oana- reprezentant parinti

Codru Anca Vasilica- reprezentant parinti structură 

Moroșanu Catalina -reprezentant Primarie

Neacșu Daniel-reprezentant Consiliului Local

Stejar Petronela-reprezentant sindicat

 Consiliul de administrație

Art.1 Consiliul de administrație functionează conform prevederilor legilor în vigoare. Consiliul de administrație are rol de decizie în domeniul organizatoric și administrativ.

Art.2 Atribuțiile Consiliului administrativ sunt:

1·Administrează prin delegare din partea consiliului local, terenurile și clădirile în care își desfășoara activitatea grădinița.

Aprobă planul de dezvoltare al grădiniței;

3-Aprobă regulamentul intern al unității de învățământ,după ce a fost dezbătut în Consiliul profesoral.

4-Aprobă raportul de autoevaluare internă privind calitatea educației și aprobă Planul de îmbunătățire din unitatea școlară ( stabilește măsuri remediale, responsabilități, termene), aproba Planul Operațional propus de CEAC.

5-Elaborează fișele și criteriile de evaluare pentru personalul nedidactic,în vederea acordării calificativelor anuale;

6-Acordă calificative anuale pentru întreg personalul salariat;

8-Stabileste componenta si atributiile Comisiilor de lucru din unitatea de învățământ t;

9-Avizează și propune Consiliului local, spre aprobare,proiectul planului anual de venituri si cheltuieli, întocmit de director.

10-Hotărăște strategia de realizare și gestionare a resurselor financiare extrabugetare, conform legislatiei în vigoare;

11-Avizează proiectele de plan anual de școlarizare ,de state de funcții si de buget ale unității;

Art.3 Membrii Consiliului de administrație coordonează și răspund de domenii de activitate, pe baza delegării de sarcini stabilite de președintele Consiliului ,prin decizie.

Art.4 Componența Consiliului de adminsitrație al unității:

· Directorul unității de învățământ;

· Reprezentanți ai cadrelor didactice(se propune ca sa se aleagă în fiecare an Consiliul de administrație din rândul membrilor Consiliului profesoral la propunerea acestora prin vot).

· Liderul sindical la nivelul unității școlare;

· Reprezentanți ai autorității publice locale, ai Consiliului reprezentativ al părinților .

Art .5 Președintele Consiliului de administrație numește, prin decizie, secretarul Consiliului de administrație, care are atribuția de a redacta lizibil procesele-verbale ale ședințelor Consiliului de administrație. La sfarșitul fiecarei ședinte Consiliului de administrație, toti membrii și invitații, dacă exsită, au obligația să semneze procesul-verbal, încheiat cu acesta ocazie. Procesele-verbale se scriu în Registrul de procese-verbale ale Consiliului de administrație este însoțit, în mod obligatoriu, de dosarul care conține anexele proceselor-verbale (rapoarte ,programe ,informari ,tabele, liste, solicitari, memorii, sesizari)

Art. 6 Consiliul de administrație se întrunește:

-lunar,

-ori de câte ori este nevoie;

-ori de câte ori consideră necesar o treime din membrii acestuia,

-la solicitarea a jumatate plus unu din membrii consiliului reprezentativ al părinților.

© 2019 GRADINITA CU P.P. NR.8 VASLUI. STR. PENES CURCANU NR.1 
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți